Saturday, October 26, 2013

Ian McCall skadad, hoppar av UFC on FOX 9 | MMA i Sverige och ...






Den amerikanska fightern Ian McCall (12 – 4 – 1) var bokad att möta Scott Jorgensen (14 – 7) på UFC on FOX 9, som inträffar den 14:e december i Kalifornien, USA. Det har däremot visat sig att McCall skadat sig och tvingas ställa in sin plats på matchkortet och hoppa av mötet mot Jorgensen. Det har fortfarande inte sagts något om hur McCall har skadat sig.


Med hela november kvar till 14:e december så har UFC gott om tid på sig att hitta en ersättare för att möta Jorgensen, och enligt MMA Junkie så har UFC redan satt igång med sökandet. John Dodson (15 – 6) är en av alla fighters det spekuleras om att möta Jorgenson, som nyligen gick match på UFC 166 men inte direkt tog särskilt mycket skada och knockade sin motståndare på 4 minuter in i första ronden.


Vem UFC väljer att ersätta McCall med återstår att se.


Registrera dig hos Unibet via Kimura.se och få 120% bonus Se UFC Manchester LIVE i på Glenns Sportbar i Göteborg. Boka bord här




”Ibland undrar jag: varför?”




”Inte den här gången”





Kimura.se träffade Alexander Gustafsson nere i Manchester





Lyoto Machida visa sina ”signature moves” inför helgens match





Se när Nico Musoke vägde in sig. Vann han invägningen?




”Jag har ingen aning om hur många matcher jag måste gå, men jag hoppas på att det här är den sista innan en titelchans”




Förväntas gå debuten i januari





”Jag ger mig inte förrän jag fått ner henne på marken för att avsluta matchen snabbt”




Med start klockan 18:45




Tränar med sin bror Joe Lauzon, UFC-fighter, inför WSOF 6 imorgon





Shamrock: UFC ljuger och är snåla




Kontrakt-relaterade problem inför showen gjorde hennes medverkan osäker




”Jag måste möta de bästa i världen först”




Efter Gabriel Gonzagas vinst mot Shawn Jordan




Diego Sanchez hävdar att Melvin Guillard aldrig slog ner honom på träningarna






Source:


http://www.kimura.se/ian-mccall-skadad-hoppar-av-ufc-on-fox-9






The News from http://always-jessica.blogspot.com